Metoda doskonalsza od auto-hipnozy.

Bardzo miło jest nam zakomunikować, że Wojciech Glanc współpracuje ze znanym na całym świecie twórcą metody zwanej Image Streamingiem- Winem Wengerem. Poniższy wpis poświęcony zostanie jednej z najdoskonalszych metod pobudzania wyobraźni dostępnych obecnie na świecie. Jest to tylko zasygnalizowanie możliwości kryjących się za tą techniką.

Image Streaming jest techniką pobudzania wyobraźni multi-sensorycznej tj. wyobraźni wykorzystującej wszystkie dostępne zmysły. Jest techniką umożliwiającą dotarcie do ukrytych pokładów naszego umysłu. Typowym „skutkiem” używania tego ćwiczenia jest pobudzenie wyobraźni 3-D. I mówimy tutaj tylko o cząstce możliwości.

Image Streaming i jego odmiany służą przede wszystkim rozwijaniu umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów, lecz okazuje się, że ta technika powoduje także stały wzrost IQ. To zostało już udokumentowane wieloma międzynarodowymi eksperymentami.

Image Streaming jest oparty przede wszystkim na potężnym feedbacku (auto-feedbacku). Angażuje uwagę wielokrotnie silniej niż popularne techniki medytacyjne i auto-hipnotyczne. Typowe techniki medytacji czy auto-hipnozy wymagają często wielu lat pracy, by przynieść takie same efekty, jak dzieje się to już po kilku sesjach z Image Streamingiem.

O technice Image Streamingu pisze wielu autorów. Powołuje się także na nią na przykład znany pisarz Joe Vitale.

Naszym zadaniem nie jest wyjaśnianie działania i przyczyn działania tej techniki, tylko jej przedstawienie. My ograniczamy się chwilowo tylko do pobudzenia Twojej wyobraźni twórczej.

Oto bardzo prosta a jednocześnie genialna procedura Image Streamingu.

Potrzebujesz do tego dyktafonu, spokoju i chęci do spotkania się z własnym potencjałem.

1. Zamykasz oczy i zaczynasz głośno, w czasie teraźniejszym opisywać to, co „widzisz” oczami swojego umysłu.

Jeśli widzisz na początku tylko „ciemność” lub plamy- zaczynasz je opisywać. Twój umysł zacznie reagować i podsuwać Ci nowe wrażenia.

Opis powinien być możliwie płynny i nieprzerywany. Opisujesz to, co „widzisz” za pomocą wrażeń tj. zapachów, smaku, dotyku, opisujesz kolory i inne odczucia starając się nie „nazywać” dosłownie tego, co widzisz.

Jeśli widzisz plażę, to zamiast mówić: „jestem na plaży w Sopocie”, używaj opisów dotyczących temperatury, kolorów, sypkości piasku, wrażeń dotykowych. Tym samym uwalniasz umysł od „sklasyfikowania” tego, co postrzegasz. Nazwanie czegoś „po imieniu” spowoduje bowiem poprzez feedback prostą reakcję- to co „nazwiesz”, to „widzisz”. A przecież być może wcale nie jest to plaża w Sopocie tylko w równoległym świecie lub kraju! W umyśle wszystko jest możliwe. Używaj opisów sensorycznych, czyli tylko za pomocą zmysłów.

2.Staraj się opisywać wszystko bez przerwy i płynnie. Tak szybko jak to tylko możliwe. Niech to będzie „słowotok”. Nie cenzuruj swoich myśli. Im szybciej opisujesz wrażenia, tym lepiej. Jeśli zabraknie Ci słów, powtarzaj to, co powiedziałeś ostatnio do momentu, kiedy pojawi się następna część wrażenia. Oswajaj się z wrażeniami, które często wykraczają poza granicę naszego słownika. Możesz postrzegać coś, czego nie nazwiesz „po imieniu” ale będziesz w stanie to opisać za pomocą zmysłów.

Np. „cieply piasek… piasek… piasek… sypki… sypki… miękki… wilgotny… wilgotny… wilgotny… paruje…”

Pamiętaj by opisywać wszystko tylko i wyłącznie w czasie „teraźniejszym” czyli „widzę” zamiast „widziałem”.

Twój umysł reaguje na wypowiadane przez Ciebie słowa. Słyszysz je, mózg reaguje i wzmacnia doświadczenie.

Dlatego mów wyraźnie i głośno i nagrywaj! W przypadku Image Streamingu nie ma innego wyjścia. Jeśli uważasz, że możesz „mówić sobie w myślach”, to oszukujesz się sam i nie wykorzystasz nawet 0.00001% z Image Streamingu. Wykonasz to, co robiłeś całe życie. A przecież chodzi o coś innego prawda?

3. Wszystko wykonuj z zamkniętymi oczami. Zamknięte oczy pozwalają bowiem odciąć się od otoczenia i skoncentrować się tylko na doświadczeniu Image Streamingu.

4. Wykonuj to ćwiczenie minimum 15 minut. To jest minimum krytyczne. Powtarzaj to ćwiczenie codziennie. Już po kilku takich sesjach zaczniesz dostrzegać piorunującą różnicę w Twoim postrzeganiu świata, myśleniu, kreatywności.

5. Gdy skończysz, przesłuchaj swoje nagranie po krótkiej przerwie. Doradzamy też zachowywanie nagrań. Często bowiem zdarza się, że w nich kryją się genialne pomysły, które mogą pomóc Tobie, Twoim znajomym, firmie…

Jeśli jesteś zainteresowany dalszym rozwojem i wykorzystaniem Twojego potencjału to zapraszamy Cię do rejestracji w naszym serwisie.

Możesz także zajrzeć na stronę

www.winwenger.com

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close