Matura pod hipnozą… lub z hipnozą…

W dniu dzisiejszym hipnoza stała się dla około pół miliona ludzi wchodzących w dorosłe życie czymś, co nie jest już całkiem obce. Po raz pierwszy w historii polskich matur, temat hipnozy został poruszony w dość sensowny sposób. Maturzyści podczas egzaminu z języka polskiego (poziom podstawowy), być może po raz pierwszy w życiu przeczytali kilka rzeczowych zdań na temat hipnozy, jako zjawiska naturalnego, ciekawego, wartego uwagi. Oczywiście pewne punkty zawsze można poddawać pod dyskusje, co naukowcy robią już od wielu lat… Najważniejsze jednak jest to, że hipnoza, jako umiejętność, wiedza i sztuka została oficjalnie w Polsce dostrzeżona i przestała być traktowana jako „czary”.
Chciałbym delikatnie wspomnieć, że określanie niewiadomego „czarami” było domeną średniowiecza i spowrotem stało się domeną XXI wieku. Na szczęście ktoś jednak poczynił znaczący krok w oswajaniu ludzi wchodzących w dorosłe życie z czymś, co na świecie cieszy się poważaniem i popularnością.
Kto wie… może któryś z maturzystów rocznik 2009 po „przypomnieniu” tematu, pójdzie w ślady znanych hipnotyzerów i osiągnie międzynarodowy sukces? Bardzo chętnie pomogę w pierwszych krokach!

Przy okazji chciałbym nadmienić, że z powodu dzisiejszego wydarzenia moja strona www została poważnie „obciążona”. Kilka tysięcy wejść i około 700 downloadów eBooka „Zdaj maturę z hipnozą” (do godziny 20.00). Pisząc tego eBooka czułem, że coś się wydarzy. A nawet „wiedziałem”. Szkoda tylko, że troszkę późno niektórzy zapoznają się z tym materiałem… Mam jednak nadzieję, że tym, którzy zapoznali się z nim wcześniej- pomógł. Jestem przekonany o tym, że pomógł osobom, które chciały wcielić w życie proponowane tam techniki. I mam nadzieję, że dzięki temu eBookowi- wielu maturzystów właśnie radzi sobie z trudami matury.

Jutro, specjalnie dla maturzystów opublikuję specjalne życzenia powodzenia!
Trzymajcie się i do przodu!
Wojciech Glanc
Hipnoterapeuta Hipnotyzer Estradowy

Tutaj na wszelki wypadek podaje jeszcze raz adres:

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close